AUDYT MENEDŻERSKI

Przez porównanie "tradycyjny" Zarządzanie z modelu coachingu, widać korzyści z coachingu: - zarządzanie Tradycyjny zakłada menedżer ma odpowiedzi na wszystkie pytania, podczas coachingu zakłada pracownicy posiadają wiedzę. - W tradycyjnego zarządzania menedżer daje rady, podczas gdy w coachingu menedżera słucha uważnie, a następnie prosi odpowiednie pytania, aby pomóc pracownikom w znalezieniu odpowiedzi. - W tradycyjnej gospodarki trudno pracowników, aby cokolwiek zrobić, gdy menedżer jest fizycznie nie ma. Z coachingu, pracownicy mają wiedzę i mogą kontynuować pracę, gdy kierownik nie jest tam fizycznie. - W tradycyjnej gospodarki, menedżer nieustannie rozwiązywania problemów. W coachingu, pracownicy rozwiązać problemy i menedżerowie spędzają czas na rozwój pracowników. - Z tradycyjnego zarządzania, menedżerowie mówią: "Oto, co należy zrobić." Z coachingu, menedżerowie mówią: "Powiedz mi opcje zostały uznane." Wynik? Gdy uda Ci tradycyjnie, pracownicy czują się jak zostawić ich mózgi przy drzwiach, gdy przychodzi do pracy. Kiedy trenował swoich pracowników, są szczęśliwsi, bardziej zmotywowani i bardziej productive.One z pierwszych kroków, które można podjąć, aby rozpocząć wychowanie swoich pracowników jest przejście z "Tell" mentalności do "zapytać" mentalności.
wróć